چند جمله زیبا از میلاد تهرانی


رد پای بارون...

...به نام خدایی که در این نزدیکیست

دوستت دارم هایت را باور می کنم  درست مثل امضای اخر نامه هایت که می گویی

خون است      اما طعم اب انار میدهد!!

 

قلبی داری به وسعت هفت دریا وبی نهایتی اسمان ها  باید منطقی باشیم  

حق داری اگر دلت برایم  تنگ نمی شود!!

 

بیا لبخند بزنیم  بدون انتظار پاسخی از دنیا و بدان دنیا انقدر شرمنده میشود

که به جای پاسخ لبخند به تمام سازهایمان میرقصد   باور کن!

 

نوزادی متولد میشود  با هزاران نقشه ای که والدینش کشیده اند برای روزهایی که می اید

"به بهشت خوش امدی عزیزکم از من می شنوی تنها به قلبت گوش بسپار

تا بهشت باقی بماند"!!

 

 

تنهایی ادم را حشره شناس می کند!...  حتی نایاب ترین عنکبوت های

دنیا هم  در اتاق من تار تنیده اند!!

 

 

ماهمیشه در حال فراموش کردنیم از خودمان گرفته تا خدا

(ادامه اش نمی دهم خودت فکر کن چرا!!!؟)

 

 

وما را می ازمایی در شرایط سخت  یکی پس از دیگری  و دیگری پس از دیگری!

وما خسته از این امتحانات      "دنیای ازمون و خطایت   سه ماه تعطیلی ندارد"!!

 

 

ان روزها نگاهت که باورم می شد.... وجودم می لرزید

امروز فهمیدم...خدا هم زود باور شده است

 

 

حق داری دلگیر شوی!وقتی پاسخی از من نمی رسد.مرا ببخش دوست من

گاهی زندگی سخت میشود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 22 تير 1390برچسب:, ساعت 10:43 توسط سپیده|


آخرين مطالب
» این منم....
» پاییز من.....
» دلتنگ تو میمونم.....
» بخند
» با اجازه خدا....
» بانو
» دلنوشته های میلاد تهرانی
» صبحی دیگر
» تحویل بهار....
» شروع دوباره........دوباره باید شد..
» پاییز...زمستان.

Design By : RoozGozar.com